En
آخرین اخبار
کد خبر : 306
تاریخ انتشار : 01 شهریور 1401 - 13:02
گامهای توسعه ای برای تکنولوژی و کیفیت در تراکتورسازی
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، مدیرعامل این گروه صنعتی در مراسم معارفه معاونت فنی و توسعه و معاونت کیفیت گروه تراکتورسازان گفت: تراکتورسازی همزمان با رویکرد تامین نیاز کشاورزان به محصول استراتژیک تراکتور، توسعه اهداف و برنامه های تکنولوژیکی و کیفیت را در سرخط اهداف و برنامه های خود قرار داده است.

مصطفی وحید زاده با اشاره به برنامه ریزی های افزایش تولید در تمامی بخشهای گروه تراکتورسازان افزود: مدار این افزایش همراستا با توجه ویژه به کیفیت و رضایتمندی مشتری می چرخد تا تولیدات براساس نیاز مصرف کننده، بخصوص کشاورز از خطوط تولید خارج و وارد بازار عرضه شود.

وی اضافه کرد: توجه به توسعه محصول باید با مضامینی همچون استاندارد، محیط زیست و ... همراه باشد تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا و منطبق بر نیاز و درخواست مصرف کننده تولید و وارد بازار رقابت کنیم.

نمایندگان تراکتورسازی بازوی قدرت برای ارتقاء محصولات

وحیدزاده رسیدن به این اصل را بدون دریافت بازخورد از بازار مصرف و ارزیابی آن غیر ممکن دانست و گفت: بنظر می رسد نمایندگان تراکتورسازی که در اقصی نقاط کشور و دنیا به عنوان پل ارتباطی بین مشتری و این مجموعه مستقرند مشاوران بالقوه ای هستند که می توان از ظرفیتهای آنان در رسیدن به کیفیت مورد درخواست مشتری و رفع نقاط کور تولیدی استفاده بهینه کرد.

عضو هیات مدیره گروه تراکتورسازان، قابلیت فنی بودن نمایندگان حوزه مدیریتش را نیز یادآور و اضافه کرد: این ظرفیتها باید در راستای تولید محصولات تکنولوژیک و بروز و حتی محصولات جدید به بازوی قدرتی برای تراکتورسازی تبدیل شوند.

مات کردن برگ برنده تراکتورسازی با قوانین من درآوردی در سنوات قبل

وی با نیم نگاهی به گذشته، روند طی شده در امور مورد اشاره را چندان رضایت بخش ندانست و از توجه ویژه به بحث کیفیت و نوآوری به عنوان برگ برنده در تمامی صنایع و تولیدات یاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه در سنوات قبل مسائل حاشیه ای از قیمت گذاری تا توزیع ، که هیچ کدام وجاهت قانونی نداشته اند به عنوان زنجیر و بندهایی به چرخهای تولیدی تراکتورسازی بسته شده بود که قلب تولید و کشاورزی کشور را نشانه رفته بودند که خوشبختانه با همراهی و همکاری تمامی مسئولین دلسوز این موانع در حال رفع می باشند و در واقع این مهم، همراهی و تمرکز کارگران، کارشناسان و مسئولین تراکتورسازی را برای تولید محصولی که گره از کار کشاورزی کشور باز گشاید مصمم تر کرده است.

محصولات تراکتورسازی شکوفه سبزینه را در مزارع داخلی و خارجی بارور می کند

وحید زاده تاکید کرد: با ارتقاء حوزه کیفیت در گروه تراکتورسازان به جایگاه معاونت تلاش می شود تا تمامی تولیدات از قطعات، مجموعه ها و محصولات نهایی از گیت ذره بینی کیفیت رد شود تا با کمترین کمبودی به دست مصرف کننده رسیده و باعث شکوفه زدن سبزینه های بخش کشاورزی در مزارع داخلی و خارجی باشد

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران استفاده از توانمندی و ظرفیتهای نیروی انسانی شاغل در تراکتورسازی در پستهای کلیدی را رمز موفقیت چند ماه اخیر اعلام کرد و گفت: به دلیل تجربه و دانشی که درتمامی کارکنان و در سایه طی کردن سنوات خدمت در مجموعه بوجود آمده، استفاده از این استعدادها می تواند هم شتاب گرفتن مراحل توسعه در حوزه اهداف سازمانی و هم ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی جوان را ممکن سازد چرا که با این روند تمامی کارکنان و شاغلین به داشتن رویکرد استفاده از پتانسیلهای همکاران معتقد واقف می شوند و این امر منتهی به رشد در هر دو حوزه تولید و نیروی انسانی خواهد بود.

گفتنی است در پایان این جلسه آقایان امیر جدیری به عنوان معاون فنی و توسعه و علی محمد علیزاده به عنوان معاون کیفیت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران معرفی شدند.

انتهای پیام/