En
آخرین اخبار
کد خبر : 260
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1401 - 17:15
در آستانه روز کارگر صورت گرفت
تقدير فرمانده لشکر 21 حمزه آذربايجان با اهدا گل از کارگران تراکتورسازي
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران،فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربايجان در آستانه روز کارگر با حضور در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران ضمن ديدار با مديرعامل اين مجموعه، در خطوط توليد مستقيم با کارگران گفتگو و با اهداء گل از تلاش اين عزيزان قدرداني کرد.

در حاشيه اين مراسم امير سرتيپ دوم امير حسين شفيعی با اشاره به اهداف حضورش در اين واحد صنعتي و توليدي گفت: حضور در گروه مقدس و معظم تراکتورسازي که نه تنها قطب صنعت و افتخاري براي آذربايجان، بلکه براي کشور مي باشد به منظور عرض خسته نباشيد و خدا قوت به کارگران و مديران جهادي اين مجموعه که سربازان عرصه توليد هستند و همچنين در راستاي لبيک به منويات مقام معظم رهبري که به توليد و نقش آن تاکيد دارند صورت گرفته تا زمينه تعامل ارتش و مجموعه تراکتورسازي در راستاي اهداف توليدي کشور فراهم شود.
وي درباره همکاري ارتش و تراکتورسازي گفت: تفاهم و همکاري بايد از طريق ستاد مرکزي نزاجا صورت گيرد و براي همين منظور بسته هاي پيشنهادي تراکتورسازي در اختيار فرماندهي نزاجا قرار مي گيرد تا براساس توانمندي، نيازمندي، تجهيزات و امکانات دوطرف نسبت به همکاري دوجانبه تصميم گيري کلان صورت گيرد.
امير شفيعي در عين حال ضمن اشاره به اينکه باب تعامل نزاجا و تراکتورسازي فراهم است تاکيد کرد: تراکتورسازي در بحثهاي نظامي گري مي تواند قدرت و بازوي توانمندي براي کشور باشد.
اين فرمانده ارتش ابراز اميدواري کرد با تلاش کارکنان و مديران تراکتورسازي شاهد فرداي بهتر از امروز براي اين مجموعه باشيد که مطمئنا با محقق شدن اين امر شاهد توسعه صنعت کشور و مهمتر از آن تحول در عرصه کشاورزي کشور خواهيم بود.
مدير عامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران نيز در حاشيه اين ديدار ضمن تقدير از حضور نيروهاي ارتش در جمع کارگران تراکتورسازي در آستانه روز کارگر، آن را مستندي بر توجه ويژه نظاميان و ارتش به عرصه توليد و صنعتي دانست که مورد تاکيد هميشگي رهبر معظم انقلاب بوده و است.
مصطفي وحيدزاده اين حضور را مايعه مباهات و دلگرمي اعلام و تاکيد کرد: ديدن فرزندان اين مرز و بوم در اين لباس مقدس احساس امنيت و آرامش را در بين عامه مردم ريشه دارتر مي کند احساس امنيتي که گاهي فراتر از خود امنيت مي باشد چرا که با باورها انسان مانوس شده است.
وي تاکيد کرد: در سايه اين احساس و اطمينان از امنيت و وجود جان بر کفان عرصه نظامي هست که ما مي توانيم در عرصه توليد به توفيقات برسيم.
وحيد زاده نيز با اعلام آمادگي براي همکاري دو جانبه مجموعه تحت مديريتش و نزاجا تصريح کرد: باتوجه به قابليتهاي که در تراکتورسازي وجود دارد و همچنين دانش فني و تکنولوژيکي بخش نظامي کشور که هميشه يک گام جلوتر بوده زمينه همکاريهاي موثري در توليد برخي از قطعات و همچنين استفاده از دانش فني مدرن بين دو مجموعه وجود دارد که بايد براي محقق شدن آن برنامه ريزي و هم انديشي شود.
وي در پايان ضمن تبريک روز کارگر به همکارانش و همه کارگران زحمت کش کشور، کارگران تراکتورسازي را بزرگترين سرمايه و داشته خود دانست که مدام به آنها باليده و اگر نبود دستان پرتلاش و پينه بسته اين عزيزان افزايش 85 درصدي توليد تراکتورسازي محقق نمي شد.