فا
Common Questions
  • زمانبندي و شرايط ثبت نام تراکتور چگونه مي باشد؟
    شرايط و زمان ثبت نام تراکتور از طريق نمايندگي هاي معتبر شرکت و پورتال و سايت شرکت طبق بخشنامه هاي فروش اطلاع رساني ميگردد.
  • اسناد و مدارک و پلاک تراکتور به چه نحوي ارسال ميگردد؟
    صورت مجلس تحويل ، بيمه نامه و کارت گارانتي تراکتور به همراه تراکتور به نمايندگي جهت تقديم به مشتري در زمان تحويل تراکتور ارسال ميشود.اسناد و مدارک و در شرايط استثنايي پلاک تراکتور از طريق پست با کد پيگيري مراسلات به نمايندگي براي تحويل به مشتري واخذ رسيد براي ارائه به شرکت و امضاء در سيستم يکپارچه ارسال ميگردد.هرگونه ديرکرد و نواقص مدارک تحويلي با ثبت شکايت در پورتال شرکت توسط مشتري قابل پيگيري مي باشد
  • کارت ماشين و سوخت تراکتور چگونه ارسال ميگردد؟
    کارت ماشين تراکتور و کارت سوخت از طريق پليس راهوار به آدرس مشتري ارسال ميگردد.
  • وظايف مشتري در زمان تحويل تراکتور چيست؟
    مطابق دستورالعمل تحويل ، کنترل وضعيت ظاهري ، سالم بودن باتري و تايرها، چک ضديخ و ابزار ارسالي شرکت و اخذ بارنامه کرايه و درخواست فرم تحويل مي باشد.
  • علت برگشت وجه به حساب مشتري موقع ثبت نام تراکتور چه مي باشد؟
    هرگونه واريزي به حساب شرکت مغاير با پيش فاکتور صادره و اعتبار آن و خارج از بخشنامه هاي فروش منجر به عودت مبلغ واريزي ميگردد.مبلغ واريزي مغاير با شرايط ثبت نامي طي 20 روز مطابق با مشخصات شماره حساب واريزي و صاحب حساب و پيش فاکتور صادر شده به حساب مشتري عودت داده مي شود
  • کرايه حمل تراکتور زمان فروش و تحويل آن به مشتري برعهده کيست؟
    هزينه حمل طبق قرارداد و مبلغ درج شده در بارنامه برعهده مشتري مي باشد.
  • وظايف نمايندگان فروش قبل از تحويل محصول به مشتري چيست؟
    تکميل فرم PDI ، رفع ايرادات احتمالي ، اطلاع رساني به شرکت و تکميل فرم ايراد تراکتور مي باشد.
  • زمان گارانتي قطعات خاص چگونه مي باشد؟
    طبق برگ ضميمه پيوستي در كارت گارانتي بوده كه بايستي هنگام تحويل تراكتور دريافت و مطالعه نمايند.
  • سرويسهاي اوليه و ثانويه تراكتور چگونه انجام مي شود؟
    سرويس اوليه در كاركرد 50 ساعت و سرويس ثانويه در كاركرد 250 ساعت انجام مي گيردكه مشتري محترم مي بايست در كاركردهاي فوق ،هماهنگي لازم را با نمايندگي انجام نمايند.
  • شرايط گارانتي باطري چگونه مي باشد؟
    مشتريان محترم بايد موقع تحويل تراكتور ،كارت گارانتي باطريها را از روي باطريها برداشته و نزد خود نگهداري نمايند تا در صورت خرابي باطري و طبق ضوابط گارانتي ،كارت گارانتي به همراه باطري داغي ارسال مي گردد.
  • در چه شرايطي گارانتي شامل نمي باشد؟
    • استهلاك نرمال قطعات • قطعات و لوازم مصرفي • عيوب ناشي از عدم انجام سرويسها
  • در زمان وقوع خرابي تراكتور ،مشتري چه اقدامي انجام دهد؟
    ابتدا پس از بررسي اوليه توسط اپراتور تراكتور ،در صورت عدم راه اندازي با هماهنگي نمايندگي اقدام گردد.در ضمن از هرگونه دستكاري خصوصاً توسط تعمير كار غير مجاز خودداري گردد.