-
زمانبندي و شرايط ثبت نام تراکتور چگونه مي باشد؟
شرايط و زمان ثبت نام تراکتور از طريق نمايندگي هاي معتبر شرکت و پورتال و سايت شرکت طبق بخشنامه هاي فروش اطلاع رساني ميگردد.
-
اسناد و مدارک و پلاک تراکتور به چه نحوي ارسال ميگردد؟
صورت مجلس تحويل ، بيمه نامه و کارت گارانتي تراکتور به همراه تراکتور به نمايندگي جهت تقديم به مشتري در زمان تحويل تراکتور ارسال ميشود.اسناد و مدارک و در شرايط استثنايي پلاک تراکتور از طريق پست با کد پيگيري مراسلات به نمايندگي براي تحويل به مشتري واخذ رسيد براي ارائه به شرکت و امضاء در سيستم يکپارچه ارسال ميگردد.هرگونه ديرکرد و نواقص مدارک تحويلي با ثبت شکايت در پورتال شرکت توسط مشتري قابل پيگيري مي باشد
-
کارت ماشين و سوخت تراکتور چگونه ارسال ميگردد؟
کارت ماشين تراکتور و کارت سوخت از طريق پليس راهوار به آدرس مشتري ارسال ميگردد.
-
وظايف مشتري در زمان تحويل تراکتور چيست؟
مطابق دستورالعمل تحويل ، کنترل وضعيت ظاهري ، سالم بودن باتري و تايرها، چک ضديخ و ابزار ارسالي شرکت و اخذ بارنامه کرايه و درخواست فرم تحويل مي باشد.
-
علت برگشت وجه به حساب مشتري موقع ثبت نام تراکتور چه مي باشد؟
هرگونه واريزي به حساب شرکت مغاير با پيش فاکتور صادره و اعتبار آن و خارج از بخشنامه هاي فروش منجر به عودت مبلغ واريزي ميگردد.مبلغ واريزي مغاير با شرايط ثبت نامي طي 20 روز مطابق با مشخصات شماره حساب واريزي و صاحب حساب و پيش فاکتور صادر شده به حساب مشتري عودت داده مي شود
-
کرايه حمل تراکتور زمان فروش و تحويل آن به مشتري برعهده کيست؟
هزينه حمل طبق قرارداد و مبلغ درج شده در بارنامه برعهده مشتري مي باشد.
-
وظايف نمايندگان فروش قبل از تحويل محصول به مشتري چيست؟
تکميل فرم PDI ، رفع ايرادات احتمالي ، اطلاع رساني به شرکت و تکميل فرم ايراد تراکتور مي باشد.